اتمني لكل زائر قضاء وقت ممتع والاستفادة الكبيرة من المدونة ومن كافة المقالات الموجودة بالارشيف ( تحياتي عنتر عبدالنعيم )

الثلاثاء، 2 مارس 2010

كلمات اغنية " ماتحاسبنيش " للمطربة شيرين



كلمات اغنية : ماتحاسبنيش

غناء المطربة : شيرين



ماتحسبنيش علي زنب عملتة انت ياحبيبي ومتلومنيش

طول عمري بخاف اني اجرح يوم احساسك

ماتسبني اعيش انا رافضة ارجعلك بعد خيانتك ليا مافيش

عمري ماشكيت لو حتي ثانية في اخلاصك

ياما قولت عليك ان انت اناني مابتفكرشي غير في روحك

بتقولي عايش لك وانت عايش بس لروحك

انت شوفت عينيك وكمان بتكدب عيني وجاي تقول حكايات


كل مااقربلك تبعد عني مسافات كان نفسي تجرب احساس صعب عليا

منك لله

منك لله

منك لله


منك للة قلبي بيتالم من الي انا حساه

ماشية ومش شايفة انا قدامي ولا حوليا

بقي سهل عليك انك تجرحني وتظلمني انا هونت عليك


كلمات اغنية : فاكرني اية

غناء المطربة : شيرين



اية انت فاكرني اية

مالقيتش غير قلبي تقدر علية

مالقيتش غير حبي تهد فية

كنت بتكدب وانا صدقتك كنت بتخدع وانا باشتقلك

حتي دموعي حتي عزابي مانت حبيبي خلاص ياحبيبي

خلاص ياحبيب

كلمات اغنية : مابلاش
غناء : شيرين

وانا ممكن كمان اعمل كدة زيك تمام

ماتشوفش مني اهتمام ولا كلمة متقالة بحنان

واقدر كمان اعملك بنفس اسلوبك

زي مابقدر اجملك واداري في عيوبك

مابلاش توصلني لكده عشان انا مترددة

وانا اصلا كمان تعبانة من زمان

وشايلة جوايا كلام لو قولتة صعب عليك تنام

وانا اقدر كمان اضيقك اكثر ماتتصور

لاكن ساكتة بمزاجي علي ماتتغير

تحياتي لكم بالحب والسعادة


عنتر عبدالنعيم
اخصائي اجتماعي مخصماة الوظيفة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق